swempa Postad 27 mars 2007 Postad 27 mars 2007 Jag har köpt lite från både mini shopen samt skalaminimal, men nu undrar jag om någon vet en annan bra sida där dom säljer saker som är i miniatyr, helst utländska affärer! För er som undrar så håller jag på med en animerad lerfilm! 0 Citera
gorse Postad 27 mars 2007 Postad 27 mars 2007 Gå till affären som säljer internationella tidskrifter. Kolla efter en hobbydning som handlar om dockskåp för vuxna. Jag kommer inte ihåg titeln, men det är rätt uppenbart vilken jag menar när du ser den (om de har den). Köp den och kolla in annonserna. De brukar ha webbadresser i annonserna. 0 Citera
swempa Postad 31 mars 2007 Författare Postad 31 mars 2007 Någon som inte vet någon på rak hand? 0 Citera
gorse Postad 1 april 2007 Postad 1 april 2007 http://www.google.se/search?hl=sv&q=dollhouse+mailorder&meta= 0 Citera
swempa Postad 3 april 2007 Författare Postad 3 april 2007 Hittade en hel affärer, men jag sökte på lite andra sökord också, men tack som tusan... 0 Citera
swempa Postad 21 april 2007 Författare Postad 21 april 2007 Någon som kan hjälpa mig hitta en grymt bra affär??! Hittar ingen bra! Jag är ute efter bl.a. soffor som finns på hambuerger resturanger, verktyg, pub saker, musikinstrument! Snälla hjälp mig om du vill! :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.