Zwei Postad 23 mars 2007 Postad 23 mars 2007 Är det någon som vet vart man kan få tag i Spindelväv på Sprayflaska? Har för mig att Smålands Krut hade för många år sedan men hittade inget på deras sida nu. Tacksam för hjälp. /Robert 0 Citera
gorse Postad 24 mars 2007 Postad 24 mars 2007 Runt halloween säljer de nån latjo vadd man drar ut till spindelväv. Drar man ut den ordentligt till enstaka trådar så ser det mycket autentiskt ut. Men gör man som de flesta, bara hänger upp den ser den ut som bomulstussar. Var man köper spray har jag ingen aning om. 0 Citera
Zwei Postad 24 mars 2007 Författare Postad 24 mars 2007 Tack, det är bara det att jag ska fylla en stor vind och då behöver jag ha något som är lätt och snabbt att jobba med. 0 Citera
Nicke_92 Postad 24 mars 2007 Postad 24 mars 2007 Ot: Spindelväv: har jag i källaren :D onT: det är lätthanterligt med luddspindelväv, tycker dock inte det ser helt verkligt ut personligen, lite för tjockt hur man än gör 0 Citera
gorse Postad 24 mars 2007 Postad 24 mars 2007 Man måste dra ut mera. Man skall dra så det är enstaka trådar ur tussen. ALLA verkar alltid dra för lite. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.