CarolineB Postad 14 mars 2007 Postad 14 mars 2007 Hej! Jag har problem med mitt movie maker. När jag lägger till ljudfilen under ljud/musik och filmfilen där den ska vara så hörs det inget ljud när jag spelar upp den. Spelar jag däremot bara upp ljudfilen så hörs ljudet. Vad kan detta bero på? Jag har kollat så att volymen är på och att "tyst" inte är förbockat. 0 Citera
Gäst bollyn Postad 18 mars 2007 Postad 18 mars 2007 Movie Maker är ett dåligt program köp ett i stället. 0 Citera
FarfarMOV99TD Postad 23 mars 2007 Postad 23 mars 2007 Movie maker får mig att spy. Köp Premere pro. Bra grejer. 0 Citera
carbe Postad 28 mars 2007 Postad 28 mars 2007 Movie maker får mig att spy. Köp Premere pro. Bra grejer. och... Movie Maker är ett dåligt program köp ett i stället. Det där var inga bra svar egentligen, när CarolineB frågar vad som skall göras. Det är inte särskilt hjälpande att höra hur dåligt ens program är... Hej! Jag har problem med mitt movie maker. När jag lägger till ljudfilen under ljud/musik och filmfilen där den ska vara så hörs det inget ljud när jag spelar upp den. Spelar jag däremot bara upp ljudfilen så hörs ljudet. Vad kan detta bero på? Jag har kollat så att volymen är på och att "tyst" inte är förbockat. Mycket underligt, detta problem har jag aldrig stött på, men jag har en teori tror jag. :) Jag tror du råkat lägga på musiken över själva ljudfilen, det är troligast tror JAG. Detta är ett mycket konstigt problem. Caroline, villket format är filerna i? Jag tror inte att det beror på formatet, tror du det? Hm, det borde inte täcka över videoklippets ljud i vilket format det än är i, tror jag. Man kan väl inte importera särskilt konstiga format i Movie Maker heller. Eller konstiga är ett dåligt ord, vanliga är bättre. 0 Citera
Team_fagott Postad 28 mars 2007 Postad 28 mars 2007 och... Det där var inga bra svar egentligen, när CarolineB frågar vad som skall göras. Det är inte särskilt hjälpande att höra hur dåligt ens program är... Villken tur att du styrde upp det hela med din post! ' Carolina: Villket format är det på ljudfilen? .waw, .mp3 .midi osv.. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.