Joel Posted April 29, 2004 Posted April 29, 2004 Jag har gjort en ny hemsida om mina egna filmer, jag vill att ni bedömmer kritiskt och säger vad jag ska förbättra inte helt klar en, men vad jag ska förbättra med design etc. www.firecamv2.sajt.org 0 Quote
Ufosxm Posted April 29, 2004 Posted April 29, 2004 Ta bort elden i bakgrunden. Ingen blinkande logga. Ha gärna en statisk meny på vänster sida så att man slipper trycka på "bakåt". 0 Quote
sluten_cell_nr13 Posted April 29, 2004 Posted April 29, 2004 Instämmer med förra inlägget. Det är svårt att läsa texten. Kanske bör du använda något mer kontrastrikt mellan bakgrund och text. Ljus bakgrund och svart eller mörk text ser oftast professionellare ut och blir lättast att läsa. Jag skulle också haft ett annat typsnitt än Times New Roman och dragit ner på textstorleken. 0 Quote
Joel Posted April 29, 2004 Author Posted April 29, 2004 ok jag ska nog ändra desigen så det blir bättre 0 Quote
Recommended Posts