Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenare, har länge redigerat i adobe premire helt nöjd med timelinen och så, men när man vill att ett klipp ska gå snabbare osv på vissa ställen som händer ganska ofta, nån sekund osv för att passa musiken osv osv osv... VARFÖR har de inte key-timeline på de? Utan bara ett specielt tal för just klippet, vill jag att de ska gå snabbt i 10 sekunder sen normalt kan jag inte få en snygg övergång utan de ploppar från fort till långsamt osv.. Nån som har ett plugin som fixar detta? Irriterande som fan.

//mvh simon

Postad

läste den lite senare nu blev jag lite klokare, men fortfarande inte allt. Tex ibland så går själva filmen, längre en vad filmen är, dvs ifall jag sätter till 50% på ett 10 sekunders klipp då blir den ju 20sekunder, men klippet är bara 10 sekunder fortfarande, man skulle lösa de med den där 8-7-6-5 Clipet stog de, men de tycks inte fungera. Hur löser man detta?

Postad

Står också klart och tydligt angivet i deras manual - typ den vanligaste frågan av dom alla. Tror ämnet heter typ "Why is After Effects eating up my frames...".

För övrigt finns inte problemet såååå länge till...

/Max

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...