jepser Postad 9 mars 2007 Postad 9 mars 2007 hej! jag undrar i vilket format jag ska exportera det jag gjort i blender, det finns ju så mycket att välja mellan, jag ska exportera det så jag kan öppna det i premiere 2.0... //jesper 0 Citera
Nicke_92 Postad 9 mars 2007 Postad 9 mars 2007 vet inte om det går... och om det gör det, så får du nog ladda ner ett speciellt tillägg till blender för det, google is your friend, googla det http://www.justfuckinggoogleit.com 0 Citera
mawi Postad 10 mars 2007 Postad 10 mars 2007 hej! jag undrar i vilket format jag ska exportera det jag gjort i blender, det finns ju så mycket att välja mellan, jag ska exportera det så jag kan öppna det i premiere 2.0... //jesper Om du förklarar lite om vad det är du försöker göra så kan jag kanske hjälpa dig... Är det så att du försöker få in en animation i premiere så skall du nog rendera den i blender och sedan ta in den renderade filmen i premiere. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.