Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag är helt novis inom detta, därför skulle jag bli glad om ni kunde förklara för mig på ett begripligt sätt (enkelt) Jag funderar på att knäppa en massa bilder som jag sedan vill göra film av. Kan jag då använda Adobe Premiere Elements 3.0. eller vad ska jag använda? Kraven jag har är att det måste vara en svensk version, och så inte för dyrt.

Jätte tacksam för alla svar.

janE

Postad

Premiere elements rekomenderas varmt. Tror inte det är särskilt dyrt heller. 3:an borde ha kommit i Svensk verison nu (eller är på väg)

 

Undvik pinacle studio vad säljaren än säger!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...