Passman Posted April 24, 2004 Share Posted April 24, 2004 En så kallad "screener" på min nya action/komedi är online. Anledningen för att vi kallar den en "screener" är att alla scener inte kommer bli filmade förräns någon gång i juni. Denna "screener" version är 6:44min lång, men den slutgiltiga versionen kommer bli ca.10min. Vi är ute efter kommentarer och kritik, både bra och dålig. http://couchpotato.no-ip.com/stored/Delivery%20Boy%20(screener).rar hmm, problem med att få hela länken klickbar, kopiera och klistra in hela länken i browsern 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted April 24, 2004 Share Posted April 24, 2004 Hehe, ganska konstig story, men snygga filmvinklar ;) Ljudet är inte bra, varför dubbade ni? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passman Posted April 24, 2004 Author Share Posted April 24, 2004 Vi hade ingen koll på ljudet så därför var dubbning den enda lösningen. Men det var ett haffsjobb, ska göras om till den slutgiltiga versionen. Storyn kommer också att bli mera förstårlig med de nya scenerna som ska spelas in. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted April 24, 2004 Share Posted April 24, 2004 Okej, jag förstår för mina senaste filmer som jag gjorde med några kompisar i klassen är ju en parodi på matrix och man fattar ändå inget typ :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted April 24, 2004 Share Posted April 24, 2004 öh.. vilket program ska man spela upp den i? Min dator förslår DivX-player men det funkar inte. RealPlayer hänger sig. Media Player stöder inte formatet. QuickTime "doesn't understand". Winamp gör ingenting alls. Houston, we have a problem... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passman Posted April 25, 2004 Author Share Posted April 25, 2004 Filmen är i divx men är nerpackad till rar för att också ha med en txt fil med dialogen på engelska. Packa upp filmen med winzip eller winrar. Om du redan har packat upp filmen, så kan det vara att du inte har senaste divx codecen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted April 25, 2004 Share Posted April 25, 2004 Jag spelade den i Media Player utan problem.. :l 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted April 25, 2004 Share Posted April 25, 2004 ja juste.. glömde att rar var zipformat. Har inte winrar och winzip kan inte extrahera filen. jobbigt.. nu måste man tanka hem det.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts