Gå till innehåll

Delivery Boy - screener


Passman

Recommended Posts

En så kallad "screener" på min nya action/komedi är online. Anledningen för att vi kallar den en "screener" är att alla scener inte kommer bli filmade förräns någon gång i juni. Denna "screener" version är 6:44min lång, men den slutgiltiga versionen kommer bli ca.10min. Vi är ute efter kommentarer och kritik, både bra och dålig.

 

http://couchpotato.no-ip.com/stored/Delivery%20Boy%20(screener).rar

 

hmm, problem med att få hela länken klickbar, kopiera och klistra in hela länken i browsern

Länk till kommentar
Share on other sites

Vi hade ingen koll på ljudet så därför var dubbning den enda lösningen. Men det var ett haffsjobb, ska göras om till den slutgiltiga versionen. Storyn kommer också att bli mera förstårlig med de nya scenerna som ska spelas in.

Länk till kommentar
Share on other sites

Filmen är i divx men är nerpackad till rar för att också ha med en txt fil med dialogen på engelska. Packa upp filmen med winzip eller winrar. Om du redan har packat upp filmen, så kan det vara att du inte har senaste divx codecen.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...