Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hallå,

Just nu sitter jag med ett logitech tangentbord. Det verkar vara samma tangentbordsutförande på flera av deras modeller och detta är den skaran som ligger under dinovo. Jag köpte detta för att få trådlöst samt lite tangenter med genvägar som är bra att ha.

På ett sätt kan det dock inte jämföra sig med det sunkiga tangentbordet som följde med min dell 2002. Skrivkänslan.

För dels gillar jag att det har rätt stuns och rätt ljud när man skriver, och de har de gamla i större utsträckning i deras jakt på att immitera skrivmaskinen. Och sen tycker jag mitt logitech har lite små tangenter och allt sitter helt enkelt lite tätt. Detta gör att min skrivhastighet är betydligt lägre nu.

Men jag är inte särskilt rik så jag har inte råd att testa varenda tangentbord som finns för att hitta det "perfekta".

Så ni människor som skriver många många ord, har ni något tips på ett finfint tangentbord som låter rätt, är trådlöst och lagom grova tangenter?

/jon

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...