peterfilm.se Postad 26 februari 2007 Postad 26 februari 2007 Kan man i IE7 startfönster ha ett gäng olika flikar redo? Alltså jag klickar igång IE och så ligger det 4-5 färdiga flikar som jag alltid vill ska vara igång när jag startar IE? //Peter 0 Citera
Java ex Machina Postad 26 februari 2007 Postad 26 februari 2007 ingen aning, men i Firefox kan du om du lägger en mapp på bokmärkeslisten som du har flera länkar i, öppna alla på en gång genom att högerklicka och välja "Öppna alla i flikar". då stängs alla flikar du redan har och ersätts av de som ligger i den mappen. kanske finns nåt liknande i IE, det vet jag inte. 0 Citera
Disco Volante Postad 27 februari 2007 Postad 27 februari 2007 Första gången man stänger IE 7.0 med många flikar igång får man en fråga om dom ska sparas eller inte till nästa gång. Jag tröck nej och "visa inte igen" :p men det borde gå att ställa in nånstans 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.