gorse Posted February 1, 2007 Posted February 1, 2007 I brevlådan trillade det in den vanliga reklamen och nu ser jag att på expert stormarknad (alltså i butik, inte postorder) kostar en JVC GR-D320 inte mycket pengar alls. Hör och häpna när priset är satt till 1999 :- Och då finns det också mic-ingång enligt reklambladet. Om man tänker på att en skaplig MP3-spelare kostar ungefär samma, eller hygglig mobitelefon. http://www.euroshop.lv/shop/images/GR_D320_b.jpg Edit: Jag kom på att det kanske kan uppfattas som reklam. Det var inte avsikten, utan snarare som tips. I annat fall får ni redigera inlägget. 0 Quote
vilcans Posted February 1, 2007 Posted February 1, 2007 Jag antar att det inte är någon superkamera, men som DV-bandare och för att testfilma måste den väl duga. 0 Quote
gorse Posted February 2, 2007 Author Posted February 2, 2007 Eller vad jag hade i min hjärna när jag skrev inlägget: För ungdomar som endast har sina föräldrar som SFI. Hoppa över årets modell av mobil och önska en kamera födelsedagspresent istället. 0 Quote
Recommended Posts