Jonnybravo Postad 18 februari 2007 Postad 18 februari 2007 Jag kan förstå frustrationen över hans träning, har varit med om likande:( Och ingen som hellst orsak, är du värd, som sagt: Keep up the good work:D 0 Citera
carbe Postad 18 februari 2007 Författare Postad 18 februari 2007 Jag kan förstå frustrationen över hans träning, har varit med om likande:( Och ingen som hellst orsak, är du värd, som sagt: Keep up the good work:D Tack så mycket! Jag planerar redan min nästa film! :D 0 Citera
Jonnybravo Postad 18 februari 2007 Postad 18 februari 2007 Tack så mycket! Jag planerar redan min nästa film! :D Ser jag fram emot:D 0 Citera
ekan91 Postad 19 februari 2007 Postad 19 februari 2007 ooj ja glömde fråga, vilka låtar till filmen använde du?:) Jonnybravo här, inne på min polares användare bara 0 Citera
carbe Postad 19 februari 2007 Författare Postad 19 februari 2007 Jag använde väldigt många olika låtar som är från olika filmer (filmmusik), jag kan ju dra de vanligaste i alla fall: - Conan (the barbarian och the destroyer) - Zelda (tv-spel) - Spider-Man (i förtexten) - X-men och Justice League (två barnprogram) - Något lite av starwars tror jag - Sagan om ringen Ja, det var nog det mesta. :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.