Jump to content

Recommended Posts

Posted

barnholdt.

Jag har skickat efter den idag faktiskt. Har fått höra att den är bra. Det fina är att den går på vanliga AA batterier och går 2 timmar på endast två stycken.

Det är bara att plocka på sej en hög batterier så behöver man inte fundera över om batteriet ska räcka eller inte.

Har en Kaiser 30w oxå och den håller NYLADDAD ca 5 min. Ger bra ljus men värdelös längd på batterierna.

Får se om den håller vad den lovar.

906343.jpg

Posted
Kanske några hundringar för mycket, men http://scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iID=1562966 är riktigt bra. .

Ja den är nog bra och fungerar som min Kaiser som jag bytt ut orginallampan på 30 w till en på 10 w. Men problemet med såna lampor är brinntiden som är alldeles för kort. Vet inte hur många gånger jag filmat och när jag behövt ljuset som mest har batteriet varit slut.

Nä, jag rekomenderar en lampa med vanliga AA batterier. Åtminstånde passar det mitt filmande.

Posted

Hej alla. Har nu fått lampan som jag skriver om i tidigare inlägg och jag säger så här - Köp inte skiten. Rekomenderas ej. Plastig och det lilla ljus den nu ger är i stort sett oanvändbart. Usch...

906343.jpg