Gå till innehåll

Filmmusik till trailer sökes


jakethesnake

Recommended Posts

Hej

 

Mitt namn är jakob och jag pluggar film på kalix folkhögskola. Jag behöver musik till min film.

 

Först och främst rör det sig om musik till trailersarna. En ska vara på 30 sec och en på en 1:30 min.

 

Sen skulle jag också behöva en mustig filnalmusik till uppgörelsen i slutet av filmen. Ungefär en minut. Något som skulle passa väldigt bra där vore Bram Stokers Dracula - början där då han hugger sitt svärd i korset och blodet forsar ut.

 

Filmen utspelar sig på 50-talet. En man kommer under mystiska omständigheter till en herrgård. Hans bil brakar sönder och han blir tvungen att övernatta där. Det är en gamal dam som har hand om stället tillsammans med hennes missbildade tjänare.

 

Det dröjer inte länge förens mystiska saker börjar hända. Det visar sig att tanten tillber en mumie nere i källaren och att mannen ska offras till honom.

 

Det hela slutar i att offerritualen går snett och kaos bryter ut. tanten och tjänaren dör och mannen tar över stället.

 

Det är väl en genrefilm, ja skräckkomedie, typ.

 

Jag skulle vara hjärtligt tacksam om ni skickade det ni har, det är väl roligt att det används. Ni kan maila mig på mail_kobben@lycos.com, eller skriva ett pm om ni skulle vara intresserade.

 

Jag ska försöka få ut filmen på festivaler i Sverige så som i världen och det är möjligt att den visas i Tv likväl.

 

Vi kan tyvärr inte ge någon annan ersättning än att ni blir lyssnade på.

 

Bara så att ni vet är jag en hederlig typ och det är ingen fiffels med detta.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 år senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...