Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej

Ja, jag är ingen större fantast av stillbilder men nu har jag ett uppdrag att till en vanlig film-dvd foga ett stillbildsspel. Helst skulle jag vilja ha zoomfunktion (att bilderna sakta zoomas in eller ut). Har provat att göra detta i mitt videoredigeringsprogram, men det blir ju inte riktigt bra, är krångligt att åstadkomma och tar lång tid att rendera.

Jag har sett programmet Imaginate i aktion, ett suveränt bildspelsprogram med zoomfunktioner mm, men nu undrar jag om det finns någon freeware som har liknande egenskaper. Nån som vet? (eller som vet vart jag kan vända mig)

Postad

Med tanke på att Imaginate inte ens kostar 2000:-, får du väl räkna in det i budgeten ;) . Tror du får svårt att hitta en freeware som är ens i närheten eftersom Imaginate spöar det mesta, kvalitetsmässigt sett, när det gäller åkningar över stillbilder.

/Max

Postad

har gjort det själv i en film som heter "kill oscar 2" i efter texterna och då använda jag en funktion i Pinnacle studio 10 plus som fungerade suveränt!

om du skaffar programmet kan jag hjälpa dig via min MSN! om du inte har msn kan jag skicka ett e-mail om hur man gör!

//Johannes

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...