Ubbe Postad 16 januari 2007 Postad 16 januari 2007 Hej Ja, jag är ingen större fantast av stillbilder men nu har jag ett uppdrag att till en vanlig film-dvd foga ett stillbildsspel. Helst skulle jag vilja ha zoomfunktion (att bilderna sakta zoomas in eller ut). Har provat att göra detta i mitt videoredigeringsprogram, men det blir ju inte riktigt bra, är krångligt att åstadkomma och tar lång tid att rendera. Jag har sett programmet Imaginate i aktion, ett suveränt bildspelsprogram med zoomfunktioner mm, men nu undrar jag om det finns någon freeware som har liknande egenskaper. Nån som vet? (eller som vet vart jag kan vända mig) 0 Citera
Max_H Postad 17 januari 2007 Postad 17 januari 2007 Med tanke på att Imaginate inte ens kostar 2000:-, får du väl räkna in det i budgeten ;) . Tror du får svårt att hitta en freeware som är ens i närheten eftersom Imaginate spöar det mesta, kvalitetsmässigt sett, när det gäller åkningar över stillbilder. /Max 0 Citera
Headman Postad 17 januari 2007 Postad 17 januari 2007 har gjort det själv i en film som heter "kill oscar 2" i efter texterna och då använda jag en funktion i Pinnacle studio 10 plus som fungerade suveränt! om du skaffar programmet kan jag hjälpa dig via min MSN! om du inte har msn kan jag skicka ett e-mail om hur man gör! //Johannes 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.