ERKnFAD Postad 16 januari 2007 Postad 16 januari 2007 Det går inte att spara min video i vegas, när jag trycker på renerAS så blir de bara en fil på ca: 2mb och 1sec av videon :S HJÄLP! 1 Citera
ERKnFAD Postad 16 januari 2007 Författare Postad 16 januari 2007 de löste sej tror jag kan tabort tråden sorry 0 Citera
Pace Postad 16 januari 2007 Postad 16 januari 2007 Det här är inte ditt personliga diskussionsforum. Om du upptäcker felet själv bör du skriva det så att andra kan ta del av lösningen. 0 Citera
Headman Postad 17 januari 2007 Postad 17 januari 2007 håller me pace där, men jag e intresserad av att veta vad som var felet kan du svara tack! //johannes 0 Citera
ERKnFAD Postad 19 januari 2007 Författare Postad 19 januari 2007 okej =) hehe kan förklara då... vet inte riktigt vad felet var men när jag försökte spara i formatet .avi så funkade det ej, men gick utmärkt i mpeg.... tror att de var för att jag hade lagt in filer i videon som var .mpeg.... kan vara det vet dock ej 0 Citera
MovieSwede Postad 19 januari 2007 Postad 19 januari 2007 Är inte det som är problemet. Däremot kan du gjort nån felinställning på AVI som gjorde att den inte ville rendera. Men det är inga problem rendera AVI ur mpg. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.