jernby film Postad 13 januari 2007 Postad 13 januari 2007 Tekniken att filma springande i skog blev ju mycket bra. Likaså helikopterljudet. ;) Men ni är för unga som skådespelare i ett krigsdrama. /nils 0 Citera
GrandTerun Postad 13 januari 2007 Författare Postad 13 januari 2007 Tekniken att filma springande i skog blev ju mycket bra. Likaså helikopterljudet. ;) Men ni är för unga som skådespelare i ett krigsdrama. /nils Tackar...joo det är därför det aldrig blev av att fortsätta på den. Som sagt så var den för rolighets skull och det har gått några år nu =P 0 Citera
Tomtebo Postad 16 januari 2007 Postad 16 januari 2007 tyckte filmen var as kul :) eller ja, lite fult måste jag säga att ni är "stora" soldater som springer runt utan story men jag och min polare garvade som fan och har citerar många roliga repliker från filmen hela helgen ^^ 0 Citera
GrandTerun Postad 16 januari 2007 Författare Postad 16 januari 2007 tyckte filmen var as kul :) eller ja, lite fult måste jag säga att ni är "stora" soldater som springer runt utan story men jag och min polare garvade som fan och har citerar många roliga repliker från filmen hela helgen ^^ man skulle inte direkt vilja se dig på en seriös film iaf (DIN AVATAR) ^^ 0 Citera
Tomtebo Postad 16 januari 2007 Postad 16 januari 2007 Ah, att jag ser liten ut :D? Aja stört skön film. keep it coming! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.