LudvigHolmkvist Postad 2 januari 2007 Postad 2 januari 2007 Hej jag behöver med ett par klipp på trafik och på folkmassor..Har ni sett "Världarnas Krig" (förövrigt inte den bästa men, men) i början hör man Morgan Freeman "snacka" lite till ett par klipp.. bland annat klipp på trafik och folkmassor..Nu är det så här att jag vill ha liknande klipp i min film, kanske inte de versionerna som är tagna från luften men de andra (inte exakta kamervinklar men på trafik och folkmassor. :D). Jag bor inte i eller i närheten av någon storstad så jag har inte så stora möjligheter att filma mycket trafik eller folkmassor. hur ska jag göra? Tack på förhand! 0 Citera
jmalmsten Postad 3 januari 2007 Postad 3 januari 2007 du kan ju alltid köpa så kallat "stock footage" från diverse sidor, eller charma någon här som råkar bo i storstad att filma lite och dela med sig mot ett "Tack till" eller liknande;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.