viktim Postad 21 december 2006 Postad 21 december 2006 Hej, jag har fått låna en keyboard av en kompis..(tror det är det iaf:P, suger på sånt här) och min fråga är: vad behöver jag för att kunna koppla in den i datorn och vikket program måste jag ha?(går det bra med Audacity)? den heter iaf Yamaha PSR-225GM 0 Citera
precision motion Postad 21 december 2006 Postad 21 december 2006 Hehe, innan jag han läsa "den heter iaf Yamaha PSR-225GM" så trodde jag du snacka om ett tangentbord och det tror jag de flesta klarar av att koppla in. 0 Citera
viktim Postad 21 december 2006 Författare Postad 21 december 2006 hahaha, ett tangentbord klarar jag nog att koppla in:P, men när det gäller sånt här så blir det lite mer problematiskt:D(posta på fel fortum avdelning,råka posta på foto ljus istellet för ljudinspelning) 0 Citera
viktim Postad 23 december 2006 Författare Postad 23 december 2006 går det att koppla in den i datorn via den här kabeln? http://www.kabelshop-online.de/images/PC-854.jpg och behövs nå drivrutiner eller nått? och vad för program behövs för att kunna spela in det i datorn? 0 Citera
00Bengtsson Postad 24 december 2006 Postad 24 december 2006 Är keyboarden gjord för att koppla till datorn? Isåfall skulle väl drivrutinerna ha följt med på en skiva eller nåt 0 Citera
viktim Postad 24 december 2006 Författare Postad 24 december 2006 det vet jag inte, fick låna den av en kompis, och han sa att det som fanns i lådan var allt han hade kvar.. men på förpakningen så står det att man kan koppla den med dator. Men går det inte att koppla in den via Line-in, och isåfall, hur spelar jag in det i datorn? 0 Citera
viktim Postad 27 december 2006 Författare Postad 27 december 2006 är det en midi-klaviatur kanske? tror det(vet inget om sånt här) det står iaf "MIDI in/out" 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.