MrPetter Postad 19 december 2006 Postad 19 december 2006 Ojoj, första inlägget och nästan garanterat på fel ställe, men eftersom nääästan varenda tråd jag varit inne i här och som har hanterat Adobe After Effects också innehållit kommentrarer om piratkopiering eller inte så tänkte jag komma med ett litet. Sedan några månader tillbaka erbjuder Adobe upp till (och som regel) 80% rabatt på hela sitt produktsortiment till studenter. Det innebär att den som skriver in sig på någon trevlig ditanskurs och blir berättigad till Mecenatkort också kan köpa Adobeverktyg för en spottstyver. Apple erbjuder sedan gammalt 50% på all mjukvara till studenter, så Final Cut Pro / Studio, Shake osv. är även det högst åtkomligt. FYI, som man säger! Och om någon vill veta hur man handlar Applehårdvara med 20% rabatt så får ni helt enkelt höra av er. ;-) Åh, underbart forum, btw. Och förlåt herr moderator att jag postar sånt här här - men å ena sidan var det på förekommen anledning och å andra sidan ska väl ni också hanåt att göra? God jul, för tusan! //Petter
walfridson Postad 19 december 2006 Postad 19 december 2006 varit upp en del om det http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=8392
MrPetter Postad 20 december 2006 Författare Postad 20 december 2006 Japp! Du har helt rätt, såklart. Själv missade jag det i mina sökningar. Föreslår att någon hugad moderator stänger den här tråden. ;-) //Petter
precision motion Postad 20 december 2006 Postad 20 december 2006 Petter, för att bara skrivt 3 inlägg ligger du rätt bra till att bli årets roligaste medlem...
Lasse_laser Postad 20 december 2006 Postad 20 december 2006 Japp, stänger tråden då den redan är hänvisad till en liknande
Recommended Posts