Johan_91 Postad 6 december 2006 Postad 6 december 2006 Hej.. Jag har Vegas6.0 och den vill inte öppna Avi-filer..Det fungerade att öppna avi filer innan jag ominstallerade hela datorn..Jag sökte men fann inget svar..Jag har ingen lust att sitta och konvertara vartenda videoklipp nu..Är det något codec jag ska ladda ner kanske? 0 Citera
Max_H Postad 6 december 2006 Postad 6 december 2006 Troligen saknas ngn codec. Avi är ju bara en sk "wrapper" som sedan kan ha en massa olika codecs. Var kommer filerna ifrån från början? /Max 0 Citera
Johan_91 Postad 6 december 2006 Författare Postad 6 december 2006 Om du menar var Avi filerna kommer ifrån. kommer dom ifrån Conon Powershot S2IS eller nåt i den stilen.. 0 Citera
Johan_91 Postad 8 december 2006 Författare Postad 8 december 2006 Om du menar var Avi filerna kommer ifrån. kommer dom ifrån Conon Powershot S2IS eller nåt i den stilen.. ..... 0 Citera
trezpasser Postad 16 december 2006 Postad 16 december 2006 hämta drivrutiner å dylikt till denna kamera(?) och installera dom =) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.