Johan_91 Posted December 6, 2006 Posted December 6, 2006 Hej.. Jag har Vegas6.0 och den vill inte öppna Avi-filer..Det fungerade att öppna avi filer innan jag ominstallerade hela datorn..Jag sökte men fann inget svar..Jag har ingen lust att sitta och konvertara vartenda videoklipp nu..Är det något codec jag ska ladda ner kanske? 0 Quote
Max_H Posted December 6, 2006 Posted December 6, 2006 Troligen saknas ngn codec. Avi är ju bara en sk "wrapper" som sedan kan ha en massa olika codecs. Var kommer filerna ifrån från början? /Max 0 Quote
Johan_91 Posted December 6, 2006 Author Posted December 6, 2006 Om du menar var Avi filerna kommer ifrån. kommer dom ifrån Conon Powershot S2IS eller nåt i den stilen.. 0 Quote
Johan_91 Posted December 8, 2006 Author Posted December 8, 2006 Om du menar var Avi filerna kommer ifrån. kommer dom ifrån Conon Powershot S2IS eller nåt i den stilen.. ..... 0 Quote
trezpasser Posted December 16, 2006 Posted December 16, 2006 hämta drivrutiner å dylikt till denna kamera(?) och installera dom =) 0 Quote
Recommended Posts