jepser Posted December 4, 2006 Posted December 4, 2006 Hej, just nu andvänder jag mig av pinnacle studio 9 och adobe premiere elements1.0 och jag funderar på att köpa nytt... Jag har kollat på adobe premiere elements 3.0 svensk, om någon har det skulle jag gärna ta emot en liten presentation av innehållet tack. En annan fråga.. adobe after effects, är det ett tilläg till ett program, i så fall vilket, och vad gör man på det? om någon vet alltså:P Enn fråga till... på scandinavian photo kan man köpa Adobe Photoshop Elements 4.0 + Premiere Elements 2.0 Svensk / PC är det någon skillnad att köpa det paketet än om man köper var för sig? Sissta frågan, angående premiere elements 1.0 kan man inte ha helskärm på det programet?? om man kan, skriv hur... tack... // jesper 0 Quote
carbe Posted December 4, 2006 Posted December 4, 2006 Jag har kollat på adobe premiere elements 3.0 svensk v.1.0 och 3.0 är inget större skillnad. 0 Quote
Max_H Posted December 4, 2006 Posted December 4, 2006 Ladda ner en testversion av 3.0 och testa. After Effects är en separat programvara för att göra vinjetter, special effekter, animationer mm. Bättre att köpa dom ihop (rent ekonomiskt) - de senaste versionerna är Photoshop Elements 5 och Premiere Elements 3. /Max 0 Quote
jepser Posted December 5, 2006 Author Posted December 5, 2006 okej, tack för svaren, men var hittar jag test vertionen? vilken rekomenderar ni först av permiere elements 1.0, 2.0 och 3.0? // Jesper 0 Quote
Recommended Posts