TDA Postad 17 mars 2004 Postad 17 mars 2004 Hej, Eftersom jag är ganska ny på forumet så tänkte jag att man kunde slänga ut en kort presentation. Jag heter Tord, är 23 år gammal och bor i Nyköping, Södermanland. Jag och tre kompisar gör kortfilmer ihop och vi hoppas väl som alla att en dag få göra något med lite mer budget. Just nu så ska jag tävla i den regionala uttagningen till Novemberfestivalen och efter det så ska vi börja förbereda en lite längre produktion. En svensk rysare/slasher. (hemsida kommer snart) Måste säga att det här forumet är kanon och det verkar var mycket kunnigt och roligt folk här. Ser fram emot att bolla idéer med er alla. Ha det gött... 0 Citera
Ronnie Postad 17 mars 2004 Postad 17 mars 2004 Välkommen till forumet kan jag passa på att säga då. 0 Citera
Pace Postad 18 mars 2004 Postad 18 mars 2004 Instämmer med Ronnie, väkommen! Ser fram emot rysaren/slasher-filmen. ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.