Swishahouse Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 Hej Har lite problem i AE. När jag drar min timeline över klippet så ska ju preview rutan visa varje frame när jag drar timelinen såklart, men de gör den inte just nu. Den väntar istället till jag dragit fram timelinen och sen släppt den, DÅ visar den en ny frame på preview rutan. Förstår ni vad jag menar så är ju självklart frågan: Vad har jag kommit åt och hur ändrar jag tillbaka igen ? :) 0 Quote
carbe Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 Aha, jag förstår vad du menar... Mm, det är väldigt irriterande när det blir så. En fråga: Har det alltid varit så i det programmet eller började det nyss? 0 Quote
Swishahouse Posted November 26, 2006 Author Posted November 26, 2006 Aha, jag förstår vad du menar... Mm, det är väldigt irriterande när det blir så. En fråga: Har det alltid varit så i det programmet eller började det nyss? Började nyss, förra gången provade jag att installera om det och då rättade de till sig igen. Men orkar fan inte installera om igen. :( Vad gör du när de blir så då ? Installerar om eller ? :P 0 Quote
Recommended Posts