Swishahouse Postad 20 november 2006 Postad 20 november 2006 Hej...lite pinsam fråga kanske men hittar inte. Hur ändrar man färg/skin i After Effects(alltså så att hela workspacet blir en annan färg), vet att man ska kunna göra om sitt workflow/workspace hur man vill, men jag såg på nätet att en kille hade en annat "skin" som var mkt tydligare och liknande. M.a.o., ngn som vet ? 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 20 november 2006 Postad 20 november 2006 "Skin" kan du inte ändra, bara nyansen från mörkgrått till näst in till vitt och det hittar du i inställningarna. (Dessa måste du väl ha kollat in nån gång?) Det kan inte vara så att du sett en tutorial med version 7.0 och du själv har 6.5? 0 Citera
Swishahouse Postad 21 november 2006 Författare Postad 21 november 2006 "Skin" kan du inte ändra, bara nyansen från mörkgrått till näst in till vitt och det hittar du i inställningarna. (Dessa måste du väl ha kollat in nån gång?) Det kan inte vara så att du sett en tutorial med version 7.0 och du själv har 6.5? Nej, har 7.0 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 22 november 2006 Postad 22 november 2006 Okej, jag kom just på att jag tar tillbaka mitt tidigare ínlägg, har inte arbetat med 7.0 särskilt mycket, så jag vet faktiskt inte till 100% säkerhet om det går att byta utseende. 0 Citera
Swishahouse Postad 22 november 2006 Författare Postad 22 november 2006 Okej, jag kom just på att jag tar tillbaka mitt tidigare ínlägg, har inte arbetat med 7.0 särskilt mycket, så jag vet faktiskt inte till 100% säkerhet om det går att byta utseende. Lugnt, har hittat det nu. :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.