Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej...lite pinsam fråga kanske men hittar inte. Hur ändrar man färg/skin i After Effects(alltså så att hela workspacet blir en annan färg), vet att man ska kunna göra om sitt workflow/workspace hur man vill, men jag såg på nätet att en kille hade en annat "skin" som var mkt tydligare och liknande.

M.a.o., ngn som vet ?

Postad

"Skin" kan du inte ändra, bara nyansen från mörkgrått till näst in till vitt och det hittar du i inställningarna. (Dessa måste du väl ha kollat in nån gång?)

Det kan inte vara så att du sett en tutorial med version 7.0 och du själv har 6.5?

Postad
"Skin" kan du inte ändra, bara nyansen från mörkgrått till näst in till vitt och det hittar du i inställningarna. (Dessa måste du väl ha kollat in nån gång?)

Det kan inte vara så att du sett en tutorial med version 7.0 och du själv har 6.5?

Nej, har 7.0

Postad
Okej, jag kom just på att jag tar tillbaka mitt tidigare ínlägg, har inte arbetat med 7.0 särskilt mycket, så jag vet faktiskt inte till 100% säkerhet om det går att byta utseende.

Lugnt, har hittat det nu. :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...