lilla_farbrorn Posted March 10, 2004 Share Posted March 10, 2004 Magic Bullet är ju jäkligt bra har jag både hört och sett. Jag skulle mer en gärna vilja ha tillgång till det med jag har inte de pengarna. Borde det inte finnas något ställe där man kan lämna in sin film och så fixar de "filmlooken" man vill ha? Kanske någon på forumet som har MB som kan fixa det åt en för en liten slant? Det är ju mycket bättre än att köpa det dör en halv förmögenhet. Är det möjligt över huvudtaget? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eimermusic Posted March 12, 2004 Share Posted March 12, 2004 I stort sett alla postproduktionsbolag kan glederligen göra detta åt dig. Med MB eller deras egna favorit trix. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted March 13, 2004 Author Share Posted March 13, 2004 postproduktionsbolag? Vad hittar man ett sådant? Hemsida? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eimermusic Posted March 15, 2004 Share Posted March 15, 2004 Oj, det finns så många. Du hittar de flesta i gulasidorna faktiskt. Sen finns ju en och annan medlem i forumet som jobbar med sådant. Du kan lägga ut en annons och se om någon nappar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted March 15, 2004 Author Share Posted March 15, 2004 mm.. okej.. tack för hjälpen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts