Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag skulle behöva klipp, intervjuer, program som består av människor som pratar om datorspelsberoende. Det kan t.ex vara riksdagsdebatter, TV-debatter, dokumentärer. Jag har googlat och letat i SVTs arkiv men hittar inget. Jag kan inte heller komma ihåg vilka program som tagit upp ämnet men jag vet att det har gjorts. Vad händer med allt som spelas in i riksdagen egentligen? Kan man beställa kopior eller nåt? Någon som vet något?

EDIT: Wow, de hade ett arkiv på riksdagens hemsida som jag inte hittade första gången jag letade. Men om någon kommer ihåg några program som handlat om spelberoende skulle det vara trevligt om ni skrev det.

Postad

SVT hade ett debattprogram om spelberoende / counterstrike för några år sedan minns jag. Debatt hette det bara, (programmet som alltid använder fet letterbox). Vet inte om det kan hjälpa dig något, du kanske kan kontakta SVT.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...