Twizz Postad 8 mars 2004 Postad 8 mars 2004 När jag kör en fade till en annan scen så använder jag opacity och drar ner där så jag börjar se den andra scenen under. Men vad heter effekten som gör det åt mej? 0 Citera
orange Postad 8 mars 2004 Postad 8 mars 2004 Den finns ju under transitions/Dissolve/Cross Dissolve Verkar jobbigt att ha gjort det manuellt hela tiden.. :( 0 Citera
Twizz Postad 8 mars 2004 Författare Postad 8 mars 2004 Ja det var väldigt kämpigt. Men vad gör man inte för konstens skull. :) 0 Citera
pekivan Postad 8 mars 2004 Postad 8 mars 2004 hur gör man annars för att tex fadea mellan ett svart clip och ett annat?? 0 Citera
Ecketechboy Postad 10 mars 2004 Postad 10 mars 2004 Använder dig av dissolve/cross dissolve (transitions) eller dylikt från klippet till en svart ruta som finns att importera om du höger klickar i ett vitt fält där du har alla "bins" sen tar du "new" och sen är d bah å glida vidare till "black video" vill du sen fortsätta filmen med ett eget klipp är det bah "crossdissolva" tebax te filmen! Se till så du har pilarna åt rätt håll på timelinen! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.