Gå till innehåll

Deltagarna 35 minuters Thriller/skräck


Twizz

Recommended Posts

Här kommer en länk till våran film vi gjorde i höstas. Inspelad under 18 timmar en fre/lör.

 

6 personer vaknar upp i ett ödehus någonstans i Sverige, ingen av dem känner varandra,

först tror de att det hela är ett skämt, men de inser snart att de medverkar i ett galet spel.

 

Trailern

 

Filmen

Länk till kommentar
Share on other sites

Intressant idé. Bra manus!

Hade önskat lite fler halvbilder och närbilder dock. Det hade ökat spänningen och dramatiken. Liksom lite mer handhållet.

 

Bra jobbat!

 

Tackar, det var tiden som var den stora boven. Vi brukar ha en helg på oss när vi gör våra filmer.

 

Vi hade en kameraman med ena kameran och det var först gången han filmade. Sen fick vi oftast ha

en kamera på stativ som vi bara startade. Efter att jag dör så har jag hand om den andra kameran.

Vi hoppar framför och bakom kameran hela tiden allihopa. Så vi har tyvärr inga dedikerade personer

som tar hand om en sak. Så är det med nollbudget film.

 

Men vi ska tänka på det där med halvbilder och mera närbilder till nästa film. Vi har några kommande i sommar.

Länk till kommentar
Share on other sites

Rolig film. Kameran rör sig rätt stämningsfullt ibland. Mest gillar jag hur den som är mest irriterande är nästa som dör. Och naturligtvis att ni stannar upp för att visa blodet som flödar. Är som en liten tyst minut för att hedra den avlidna, eller avlidande.

Länk till kommentar
Share on other sites

Rolig film. Kameran rör sig rätt stämningsfullt ibland. Mest gillar jag hur den som är mest irriterande är nästa som dör. Och naturligtvis att ni stannar upp för att visa blodet som flödar. Är som en liten tyst minut för att hedra den avlidna, eller avlidande.

 

Tack, egentligen skulle vi haft dubbelt så mycket blod. Ja det blir lite minnesstund sen går dom vidare.

Det där du säger att den som är mest irriterande dör som nästa stämmer. Har aldrig tänkt på det.

Jag är ju ganska irriterad som sagt när vi dricker och japp jag dör snabbt efter det.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...