Gå till innehåll

X-Cross

Medlemmar
  • Inlägg

    52
  • Blev medlem

Allt postat av X-Cross

  1. Oj, gammalt forum men absolut det jag är mest bekant med. Gör själv machinima (Film med hjälp av spel) och har gjort de nu i snart ett år. Väldigt roligt, lätt och billigt. Har inte råd med kamera och allt sånt så jag får nog fortsätta med machinima ett bra tag vilket är 100% perfekt för mig ^^.
  2. Annars finns också http://www.videocopilot.net som har extremt bra turotials, båda basic och advanced :)
×
×
  • Skapa nytt...