Oj, gammalt forum men absolut det jag är mest bekant med. Gör själv machinima (Film med hjälp av spel) och har gjort de nu i snart ett år. Väldigt roligt, lätt och billigt. Har inte råd med kamera och allt sånt så jag får nog fortsätta med machinima ett bra tag vilket är 100% perfekt för mig ^^.