joli91 Postad 6 november 2006 Postad 6 november 2006 Hur gör man för att få en mjuk rörelse på ett föremål i after effects eller premiere med motion och keyframes?? 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 6 november 2006 Postad 6 november 2006 Markera och tryck F9, alternativt välj "Easy Ease", det finns andra alternativ också, så som Easy In / Out. Sen kan du ju också öppna grafen för din rörelse och ändra hur du vill. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 8 november 2006 Postad 8 november 2006 Klickar på triangeln bredvid till exempel "Position" - kallas nog properties. Sen kan motion blur ge dig lite mer realistisk rörelse. 0 Citera
joli91 Postad 9 november 2006 Författare Postad 9 november 2006 Jag tror att frågan är missupfattad men jag vill att man ska kunna få den att t ex accelerera så att det blir en mjukare rörelse och inte lika "hård" EDIT: sorry, det var jag som var trög, du fattade rätt lilla farbrorn! 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 9 november 2006 Postad 9 november 2006 Bra att det löste sig för dig. Tack för hjälpen. Varsågod. ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.