Siggva Postad 22 oktober 2006 Postad 22 oktober 2006 Jag vet inte om detta är i rätt ämne men jag undrar hur man kortar ner en fil som är för stor för att läggas på cd? Det funkar inte i nero... Jag har en film fil som är för stor för att läggas på cd-skiva hur ska jag göra för att korta ner den så jag kan lägga den på 2 cd-skivor istället? vad behöver jag för program? 0 Citera
Siggva Postad 23 oktober 2006 Författare Postad 23 oktober 2006 Jag behöver hjälp, ska ha det fixat om några dar 0 Citera
Pehrbau Postad 23 oktober 2006 Postad 23 oktober 2006 Vilket format har du på filen och hur lång i tid är den? Allmänt handlar det om antingen att klippa ned den i redigeringen eller att byta till ett format som ger en mindre fil men med lägre bildkvalitet. Varför vill du inte använda en DVD-skiva i stället - priset är ju nästan det samma? 0 Citera
Pace Postad 23 oktober 2006 Postad 23 oktober 2006 Flyttas från Videoredigering och döps om från "Minska format". 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.