andyfilmmaker Postad 17 oktober 2006 Postad 17 oktober 2006 Som rubriken lyder. Använder ljud från en extern källa, dvs mic. Mvh 1 Citera
Rogge Postad 17 oktober 2006 Postad 17 oktober 2006 Tryck F1 och sök på ordet Voice och läs om "To record a voice-over" samt "To record audio". :) Har du ett Matrox RT.X10 eller RT.X100 kan du dock inte spela in ljud direkt på din Timeline. 0 Citera
Max_H Postad 17 oktober 2006 Postad 17 oktober 2006 Två sätt: 1. Antingen digitalt "via kameran" (dvs mic > dv kamera > firewire) 2. Via Voiceover funktionen direkt till timeline. Läs mer på sid 82 i manualen (edit - förutsatt att det är PPro 2.0 det gäller). Edit 2: Fasen Rogge - vi får sluta svara på samma sak samtidigt... exakt samma minut till och med ;) /Max 0 Citera
andyfilmmaker Postad 17 oktober 2006 Författare Postad 17 oktober 2006 Två sätt: 1. Antingen digitalt "via kameran" (dvs mic > dv kamera > firewire) 2. Via Voiceover funktionen direkt till timeline. Läs mer på sid 82 i manualen (edit - förutsatt att det är PPro 2.0 det gäller). Edit 2: Fasen Rogge - vi får sluta svara på samma sak samtidigt... exakt samma minut till och med ;) /Max tack! :) mvh 0 Citera
Rogge Postad 17 oktober 2006 Postad 17 oktober 2006 Edit 2: Fasen Rogge - vi får sluta svara på samma sak samtidigt... exakt samma minut till och med ;) O.k! Just nu skriver jag inlägg nummer 1000 så jag får lugna ner mig lite och inte svara så fort i några dagar kanske! :birp 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.