Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

USA versionen som ska släppas den 31 oktober har nu läkts på nätet. Jag säger inte vart, det får ni leta upp själv.

Men vad har ni för förväntningar på spelet? Jag har ju iof klarat av JAP versionen, emns ka ändå ta mig tid att klara USA-versionen.

Postad

Jag gillar inte Final Fantasy egentligen. Hade det inte varit för de turbaserade slagsmålen hade jag gärna spelat Final Fantasy X och X2, för handlingen är fängslande tycker jag. Kingdom Hearts var väldigt roligt däremot. Ska köpa tvåan snart.

Men till ämnet, så ska jag faktiskt köpa XII. Dels så har de ju slopat det turbaserade, och så har de slopat random encounters. Så det ska bli roligt. Ser ut att påminna mycket om FF9, eller? Jag vet inte.

:)

Postad
Jag gillar inte Final Fantasy egentligen. Hade det inte varit för de turbaserade slagsmålen hade jag gärna spelat Final Fantasy X och X2, för handlingen är fängslande tycker jag. Kingdom Hearts var väldigt roligt däremot. Ska köpa tvåan snart.

Men till ämnet, så ska jag faktiskt köpa XII. Dels så har de ju slopat det turbaserade, och så har de slopat random encounters. Så det ska bli roligt. Ser ut att påminna mycket om FF9, eller? Jag vet inte.

:)

Well, Det är som FF XI, fast allting är som en uppgraderad version av Vagrant Story.

Postad

hmmm och jag som saknar nintendo/ps1 eran av ff-serien (FFI-IX) och läste fel och trodde tråden handlade om VII, inte XII...... :(

ahhh jag minns den gamla goda tiden med 2dtilegrafik och förrenderade bilder/filmer som bakgrunder...:)

Postad
hmmm och jag som saknar nintendo/ps1 eran av ff-serien (FFI-IX) och läste fel och trodde tråden handlade om VII, inte XII...... :(

ahhh jag minns den gamla goda tiden med 2dtilegrafik och förrenderade bilder/filmer som bakgrunder...:)

XII är inget alls som Ps1 versionerna. Tycker själv VII och IX är de bästa delarna i serien. Visserligen har Snes delarna sin charm. Min hade ps1 spelen som första så det är svårt att dra en jämnförelse.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...