Jump to content

Rockstar Classics - Gratis spel

lilla_farbrorn

Recommended Posts

Har du tråkigt? Alla datorspel sönderkörda? För er som inte redan visste har Rockstar Games släppt Grand Theft Auto I & II samt Wild Metal gratis på deras hemsida.

http://www.rockstargames.com/classics/

GTA 2 är helt klart en klassiker som tåls att spela igen om man inte har annat att göra.

Hyffsat snabb lina, jag tankar 200 kb/s just nu med Bredbandsbolaget, men för några veckor sedan 1,2mb/s. Det varierar väldigt verkar det som. Ha så kul med dödandet. ;)

man fick köra spelet 90 sekunder, sen var det bara att starta om... eller minns jag totalt käpprätt? jag kom bara ihåg att det var så pass kort tid att man kunde helt enkelt sitta och köra 3-4 stycken utan större väntetid mellan varandra. Vi gick mer på high scores än att klara missions...

Nej 90 sekunder är rätt. Det var kort åtminstone. Jag satt också med brorsan och lirade innan man kunde utnyttja polarnas fullversion. Kommer ihåg att det bästa var att meja ner passagerarna som kom ur tåget ungefär där man började. Sen fick man inte missa jogginggänget.

Sen är det bara att fly men polisen var fan svårare i första upplagan.

...och så ett litet tips jag kommer ihåg, trots att det säkert var 6 år sen jag spelade. Prova att ställa en buss precis vid väggen av inhängnaden av pansarvagnen. Kryp sedan under bussen och så vips så kryper han under väggen också. :bire