LasseLarsson Postad 11 september 2006 Postad 11 september 2006 Tjo Sitter och pillar på en animation i After Effects. Har två st bokstäver som jag vill ska "fyllas" med en annan färg. ex. jag har "A" och "B" i fet stil, som är vi säger är vita. Sen vill jag animera så att bokstäverna fylls med en annan färg, vi kan säga röd. Så att A fylls med röd färg, liksom det rinner en ny färg innuti bokstaven, så den tillslut blir helt röd. Samma sak med bokstaven "B". Behöver inte vara så avancerat, bara jag lär mig tekniken =) Någon som vet hur man gör? Tack! 0 Citera
jernby film Postad 11 september 2006 Postad 11 september 2006 Tjo själv Du vet väl att du kan animera text på två sätt. På toolsmenyn skriva text och från effektmenyn. Den sista så avancerad att du får pröva dej fram. /nils 0 Citera
LasseLarsson Postad 11 september 2006 Författare Postad 11 september 2006 Jo det vet jag. Var den så avancerad endå =) Aja får vell pilla lite till då, tack för ett snabbt svar /Fredrik 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.