anders10 Posted August 29, 2006 Posted August 29, 2006 Hej! Fortsatt strul i mitt nya program... Tycker att det bara strular riktigt "mög" på ren skånska! Har haft alla problem man överhuvudtaget kan komma på. Skulle bränna ut min första film nu...och hur bra gick det då..?? INGET FUNKAR..Kräkmedel! Sätter i skivan och trycker på "Bränn" utan menyer. Den läser in allt men sen när den skall bränna skivan verkar det som om att hela programmet hänger sig. Den bara "bränning pågår" eller något i den stilen. "bränner skiva 1 av 1" Sen händer det inte ett skit mer. Så kan den stå i två timmar och när man tillslut inser att det inte kommer att bli någon film och klickar på avbryt, så går inte det heller. Det går inte att göra något alls utan man får dra ur sladden till datorn för att komma ur programmet. Någon vänlig själ som vet vad som är fel? Snälla svara fort så jag inte hinner "bränna upp" detta programmet...!! 0 Quote
Ronnie Posted August 29, 2006 Posted August 29, 2006 Strular det så mycket så kanske du köpt en måndagskopia... Ring Adobes svenska support på 08 5876 9458 och se om du kan få byta. 0 Quote
Recommended Posts