kalle112 Postad 21 augusti 2006 Postad 21 augusti 2006 Har några .wav filer med en dialog som jag försöker spela upp i premiere pro 1,5. Problemet är att dom sista 2-4 sekunderna i varje ljudfil försvinner när jag försöker spela upp dom i premiere. Men när jag spelar upp dom i windows media player så funkar det perfekt. Hur kan ljudet bara försvinna så där? EDIT, måste bara tillägga att jag precis provat samma ljudfiler i after effects och där funkar det också. Det är bara i premiere som det inte fungerar. Men det konstiga är att jag kan spela upp andra wav-filer i premiere utan problem. Det är bara dom här "nya" filerna som inte funkar i premiere... 0 Citera
kalle112 Postad 22 augusti 2006 Författare Postad 22 augusti 2006 Det är endast ljudspår, ej någon bild till... Men nu har jag fixat problemet. Jag importerade wav-filerna i audacity och exporterade dem igen som wav och då fungerade det... Men det skulle fortfarande vara väldigt bra att veta varför det blev som det blev...om någon vet? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.