pertomas Postad 18 augusti 2006 Postad 18 augusti 2006 Jag har en .avi-fil (ca 30 minuter) som går utmärkt att titta på i Mediaspelaren. Jag vill redigera den i Premiere, väljer File> Import... Premiere importerar endast ett par minuter i början av filen. Har någon en aning om vad detta beror på? Tomas 0 Citera
carbe Postad 18 augusti 2006 Postad 18 augusti 2006 Konstigt, har haft samma problem i Windows Movie Maker. Men i Premiere har det aldrig varit så. Jag vet faktiskt inte. 0 Citera
teo Postad 19 augusti 2006 Postad 19 augusti 2006 hur stor är filen? hur kraftfull dator har du? kör du en piratkopierad kopia av programet? 0 Citera
Ior Postad 19 augusti 2006 Postad 19 augusti 2006 [citat=pertomas;72273]Jag har en .avi-fil (ca 30 minuter) som går utmärkt att titta på i Mediaspelaren. Jag vill redigera den i Premiere, väljer File> Import... Premiere importerar endast ett par minuter i början av filen. Har någon en aning om vad detta beror på? Tomas[/citat] Vad är det för videocodec? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.