Tecknare Postad 13 augusti 2006 Postad 13 augusti 2006 Hej ! Jag har fått in en ljudfil i Flash. I en animation jag jobbar med. Första gången jag arbetar med ljud till dom.. Nu hart jag fått in hela låten i min snutt. Och den slutar aldrig..:( Har försökt att få den att anpassa sig till hur lång animationen är. Men kan ej.. hur kortar jag av den så den blir lika lång ?? det går inte att bara dra i ngt reglage e dyl.. Tack på förhand ! Karin 0 Citera
Christian van Caine Postad 13 augusti 2006 Postad 13 augusti 2006 Jag kan inte svara på din fråga, jag är bara nyfiken på vilket program du använder? 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 13 augusti 2006 Postad 13 augusti 2006 Flash är jag värdelös på och jag vill hävda att du hamnat i fel forum. Det finns andra på världsvidawebben som är betydligt mer kompetenta än vad vi är på det här forumet. Visst finns det folk här med, men du får säkert svar snabbare nångon annanstans. Christian, förmodligen är det just Macromedia Flash hon jobbar i då det oftast kallas enbart "Flash". 0 Citera
Tecknare Postad 14 augusti 2006 Författare Postad 14 augusti 2006 sorry, att jag störde... [citat=lilla_farbrorn]Flash är jag värdelös på och jag vill hävda att du hamnat i fel forum. Det finns andra på världsvidawebben som är betydligt mer kompetenta än vad vi är på det här forumet. Visst finns det folk här med, men du får säkert svar snabbare nångon annanstans. Christian, förmodligen är det just Macromedia Flash hon jobbar i då det oftast kallas enbart "Flash".[/citat] 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.