Gå till innehåll

Team Halloween II


Film smurfen

Recommended Posts

TEAM HALLOWEEN II

 

Ja, jag har börjat med ett litet filmprojekt som handlar om ett spökhus.

 

Massa rykten går om att ingen bor där. Men en kille som Freddi möter på vägen dit säger att ett mord har skett vid huset.

Rykterna säger att demoner lever i trakterna runt huset och innuti.

Andra säger att spöken som bor där kan ta igäl folk med bara blicken.

 

Så, nu är jag sugen på lite kritik här.

 

EDIT: Nu har jag uppdaterat manuset.

Team Halloween II.txt

Länk till kommentar
Share on other sites

Okej.

Först och främst skulle jag vilja säga att felstavningarna störde mig lite grann, men det får gå.

 

Jag blev lite konfunderad när en 12 årig grabb säger att han är reporter.

Och sedan " Ge fan i att beträda där." lät lite väl formellt. "Ge fan i att gå in där" skulle låta bättre, något som man faktiskt skuille kunna säga

 

Annars så vet jag inte vad jag ska säga. det är bara en scen, eller en halv:p

Länk till kommentar
Share on other sites

en annan sak jag kom på nu är att det är nog inte många som säger "pga". skriv ut "på grund av"

 

"Freddi började skratta och kollade på det rangliga huset och sen vända han sig tillbaka till killen."

Skriv inte i dåtid. skriv i nutid. det är trots allt nu vi ser att han börjar skratta osv.

 

sedan är den fortfarande full av stavfel. Åskar istället för oskar och trovärdigt istället för trovärldigt för att nämna några.

En annan sak jag tänkte på var att han är reporter men inte vet att det har skett ett mord i huset för bara några veckor sen.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...