sari Postad 7 augusti 2006 Postad 7 augusti 2006 Hej Det var min dröm att studera film och bli film regi särskild i att dokumentera film, jag spelat många teatrar i mitt hemland men kunde aldrig läsa film tills att jag kom till Sverige. Jag har pluggat på komvux Svenska får att klara mitt gymnasium betyg här och i december ska jag klara det och ska ha grund lagande behörighet till högskolor och … men nu jag har nytt problem: var kan studera det och var ska jag ansöka? Jag hittat många filmskolor men behöver hjälp att välja. Jag hoppas att få hjälp här att välja. Tack 0 Citera
_nemo_ Postad 7 augusti 2006 Postad 7 augusti 2006 Ett litet tips jag kan ge är ju att kolla igenom olika ämnen här inne på "Filmutbildningar"-forumet. Där kommer du nog att hitta många olika alternativ som du kan söka till. Lycka till! 0 Citera
sari Postad 7 augusti 2006 Författare Postad 7 augusti 2006 tack för tipsen, egentligen den här sida ska hjälpa mig mycket. tack igen 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.