rentor Postad 3 april 2004 Författare Postad 3 april 2004 ok....kan du maila mig? rentor64@hotmail.com 0 Citera
John Postad 15 maj 2004 Postad 15 maj 2004 Gillar Idén, det enda som kan sägas vara dåligt med den är att den inte är skriven traditionelt för film, men jag tror att jag förstår vart du vill komma med hela idén. Jobba på! (Om det nu fortfarande är någon som kollar den här tråden, såg att de andra mesen var ganska gamla) 0 Citera
error11 Postad 15 juni 2004 Postad 15 juni 2004 Som John påpekade, vet jag inte om det är någon som fortfarande kollar tråden. Jag läste ditt manus, och det var underhållade (som i "underhållande", inte "roligt") - och jag har följande att säga: 1) Som tjej reagerar jag på att Melisa, frugan, verkar vara en rätt mesig person. Varför måste hon prata till honom som inte ens värsta morsan gör: "Angus, ligger du och sover i soffan nu igen? Var det jobbigt idag?" Undrar också varför hon måste förklara att hon inte klarar sig utan lakritspipor, när han så uppenbart redan är medveten om det. Känner de inte varandra? Jag förstår att du inte ämnar skriva ett relationsdrama, men ändå uppmanar jag dig att försöka undvika att göra deras relation så stereotyp. Kanske skulle hon vara sur och grinig (för att hon är gravid?) och de skiljas fortfarande arga på varandra? Om han sedan desperat letar efter henne visar ju det att deras relation är ganska stark, och han inte är hennes "beskyddare". Jaja. 2) Inget mer. Ser bra ut. 0 Citera
rentor Postad 16 juni 2004 Författare Postad 16 juni 2004 tack för dina svar!! jag har faktiskt funderat på melisa mycket, du har rätt hon är väldigt mesig...mitt mål med deras relation var att de skulle ha det "perfekta förhållandet", och angus spenderar sen 3 år för att hitta henne!! men du har nog rätt...det blir för klyschigt och stereotypt....ska ta mig en funderare på det... men tack !! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.