swempa Postad 29 juli 2006 Postad 29 juli 2006 När jag ska lägga in någon effekt i en film med programmet AE och sedan fortsätta med arbetet i sony vegas så blir det inte bra alls. Bilden blir mindre efter att jag har arbetat med AE. Det är också samma sak med bilder! Vad gör jag för fel? hjälp tack!! 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 29 juli 2006 Postad 29 juli 2006 Hur pass erfaren är du av AE? Har du rätt inställningar i din komposition och i renderingsprocessen? 0 Citera
swempa Postad 30 juli 2006 Författare Postad 30 juli 2006 det vet jag inte... Och jag har väl inte hållt på med AE speciellt mycket! Men jag skulle gärna vilja rätta till mitt fel. Men efter jag har laddat ned min film på datorn så ska jag nog skriva ned vilket format jag ska spara den i samt storlek och likaså i AE! 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 30 juli 2006 Postad 30 juli 2006 Jag tycker att du borde lära dig grunderna i hur man arbetar i After Effects. Det är väldigt svårt att hjälpa dig när du inte vet vad du gör. Tryck F1 i programmet och börja läsa. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.