Twizz Posted January 4, 2004 Posted January 4, 2004 Jag bara undrar om det inte går att se helbild av videon jag har gjort. Det gick ju att se filmen jag hade gjort på helskärm. Men nu verkar det inte gå har testat allt. Läst manualen men hittar inget om det. 0 Quote
Ior Posted January 6, 2004 Posted January 6, 2004 Utveckla mer om du vill ha hjälp. Jag förstår iaf inte riktigt vad du menar. Tala om vad du gör och vill göra. 0 Quote
Twizz Posted January 11, 2004 Author Posted January 11, 2004 När jag har gjort några scener klara i premier pro. Så kan jag inte se filmen på hela skärmen. När jag ska kolla hur det blev. Utan jag kan bara se på monitorn på högersida när jag förtsorar upp hela det fönstret. Det kunde man göra på 6,5. Har hitta andra grejer som är mer svårjobbade i pro. Kanske blir att gå tillbaka till 6,5 istället och dumpa pro versionen. 0 Quote
Choso Posted January 12, 2004 Posted January 12, 2004 Hej. Pro verisionen är helt underbar om du frågar mig... men men! Antingen har du ett real-time kort --> då kan du se det i en vanlig TV eller om du har renderat clipet så varför inte se det med ngn vanlig player prog (typ mediaplayer). Ha det! 0 Quote
Twizz Posted January 15, 2004 Author Posted January 15, 2004 Satt precis och lekte mer med pro. Jag vet inte men jag hittar inte hur jag kan ändra nrä jag lägger in effekter. Tex när jag ska köra något så lägger den sej på utan att jag får ändra något. Jag vill ju kunna ändra hur stora förändringar det ska bli. Ta tex när jag skulle testa med mosaic. Då fick jag jätteblaffor men i 6,5 fick jag ställa in precis hur jag ville ha. Det var ju bara att högerklicka på musen och välja effekt. Sen fick man sitta och ställa in allt. Men jag hittar det bara in i pro. 0 Quote
Ior Posted January 16, 2004 Posted January 16, 2004 Twizz, har du letat i "Effects controls" i Monitorfönstret? Där kan du modifiera alla effekter/transitions. Bara att markera rätt sak på timeline först... 0 Quote
Twizz Posted January 17, 2004 Author Posted January 17, 2004 Japp nu har jag börjat lära mej. Satt flera timmar igår och redigerade en musikvideo. Men det är fortfarande lite grejer som är luddiga. 0 Quote
Recommended Posts