Gå till innehåll

dv kamera 15000-20000


pinto

Recommended Posts

ja sony hc1 har ja funderat ett tag på men ja fick reda på att de var jätte svårt o redigera greenscreeneffecten me hdv.

 

men tror ni att de är svårare att få greenscreeneffecten bra me en sony hc1 än den typ billigaste dv kameran "panasonic nvgs 17"

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=pinto]ja sony hc1 har ja funderat ett tag på men ja fick reda på att de var jätte svårt o redigera greenscreeneffecten me hdv.

 

men tror ni att de är svårare att få greenscreeneffecten bra me en sony hc1 än den typ billigaste dv kameran "panasonic nvgs 17"[/citat]

 

Du kan få beggad vx2000, pd150, dvx100 eller typ nåt såntär för det där priset! Själv tycker jag att är bättre och sattsa på en begganat i st för att köpa en "dålig" kamera! Du vet säkert vad e bäst för dig hehe

Länk till kommentar
Share on other sites

jo ja holler på myciket i min green blue screenstudio och just nu har ja project på att göra en liknande film som sin city, vi har börjat på en test film som vi ska visa för några som ska hjälpa me stöd.

 

ja ja vill ju ha så bra kamera för pengarna som de går o sen detta att den klarar greenscreen effecten bra.

Länk till kommentar
Share on other sites

ja ok, men dvx100 är ja inte intreserad av så varför ska ja testa? jag fixar greenscreeneffecten bra med en panasonic nv gs 17 så ja tror säkert att detta är skit bra,, men ja ska testa detta när ja kommer till den datan me redigeringsmöjligheterna.

tack!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...