Gå till innehåll

Kiss Kiss Bang Bang Tävling


The Keff

Recommended Posts

Tänkte bara tipsa filmfolket om en liten tävling jag snubblade över, kanske inte världens bästa chans till fame & glory, men värt ett försök.

 

 

http://www.kkbbcasting.com/

 

 

"Re-enact a scene from this clever crime comedy and get one step closer to your big Hollywood break! Writer/director Shane Black will review the 20 videos with the most votes and select a winner. The prize? Win a trip for two to Hollywood to meet a top casting agent. Secondary prizes up for grabs include a 50" DellTM Plasma TV and a bunch of AppleTM Video iPods."

+ Ni får ju någon publicitet också eftersom folk från hela världen har en chans och se ett filmklipp av er.

 

Gutes Glucken

Länk till kommentar
Share on other sites

"Kiss Kiss Bang Bang Casting Call (the "Contest") is open only to legal residents of the fifty (50) United States (including D.C.) who are at least eighteen (18) years old at the time of entry."

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=TDA]"Kiss Kiss Bang Bang Casting Call (the "Contest") is open only to legal residents of the fifty (50) United States (including D.C.) who are at least eighteen (18) years old at the time of entry."[/citat]

 

Då var det ju inte lika intressant längre :D Jag som redan börjat planera att göra om scenen med dockor nu när jag ändå håller på med dom =)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...