jones Posted December 14, 2003 Posted December 14, 2003 HEj förlåt för den förra dubel postningen. Jag undrar om man kan lägga till mynings flamor i pinnacle studio 8? Tack på förhand 0 Quote
jones Posted December 14, 2003 Author Posted December 14, 2003 Kanske måste skriva lite mer så ni vet vad jag menar. Om man gör en bild i photo shop med en mynings flama. Kan man sedan lägga in den i pinnacle? 0 Quote
jones Posted December 14, 2003 Author Posted December 14, 2003 +är det någon som har någon länk till redigerins proget VideoSphere? Eller om någon har nån erfarenhet från det 0 Quote
orange Posted December 14, 2003 Posted December 14, 2003 Angående pinnacle, så går det men det är mycket krångligt tycker jag...men, men.. Det man gör är att man väljer de 3-2 frames som flamman ska synas under. Du gör alltså dessa frames till bilder. Sen väljer du bara ditt bilredigeringsprogram och klipper in en mynningsflama (det finns att hitta någon bild på nätet eller försök göra en själv) och i den första frame:n ska flamman vara liten sen normal storlek, och valde de 3 frames så på sista mindre... Sen lägger du in dessa tre bilder i studio och de ska vara 1 frame långa och ska såklart ligga där de hör hemma i källklippet...(du måste givetvis klippa bort de 3 frames som du använde från källklippet) Justera också "brightness" för att få bättre effekt... Detta är ett sätt, men resultatet blir ofta inte bra, det funkar men man kan få mycket bättre om man använder tex. after effects Over and out! 0 Quote
jones Posted December 15, 2003 Author Posted December 15, 2003 har försökt med affter effect MEn det verkar hur svårt som helst =( nåja ska prova tack för svar 0 Quote
jones Posted December 15, 2003 Author Posted December 15, 2003 hummmmm...... När jag har gjort som du säger blir det lite konstigt. Efter att bild klippen vissas så blir det en pause i följande video klip,, vad ska jag göra? 0 Quote
orange Posted December 16, 2003 Posted December 16, 2003 hmmm... nu förstår jag inte.. vadå för paus? Kom ihåg att bilderna som du ritat i bara ska vara 1 frames långa och sen fortsätter det vanliga klippet direkt efter bilderna.... 0 Quote
jones Posted December 23, 2003 Author Posted December 23, 2003 Jag menar att det typ laggar till. Det tar typ 3 sec innan nästa video klipp börjar efter att ha haft ett par flames....Video klippet står stilla fast det skulle rulla, men när det har gått ett par sec startar det igen =( 0 Quote
orange Posted December 25, 2003 Posted December 25, 2003 Säker på att du gjort alla bilderna 1 frame långa? annars är det kanske bara ett preogram fel. så du kan testa rendera ut till fil och se om det är likadant där. Studio är ett ganska krångligt program för det blir fel på allt hela tiden, för mig brukade det bli det i allafall ... :( 0 Quote
Guest SalvadorLida Posted May 3, 2011 Posted May 3, 2011 Arkadaşlar şöyle bir ürün var: Lida Hemen hemen hepiniz bilirsiniz. 1-2 sene önce yasaklanmıştı. Biz bu ürünü aldık ve eşimle birlikte kullandık. Aşırı kalp çarpıntısı yaptı ama zayıflattı da. Öldürüyor felan diyorlar, zamanında korkmuştuk ama cesaret edip kullandık. İyi de kilo vermiştik. Siz ne diyorsunuz ? Daja geiş bilgiye sahip olan var mı bu konuda ? 0 Quote
Recommended Posts