Georgee Postad 7 juni 2006 Postad 7 juni 2006 är det någon som har lite erfaren het av suround ljud i premiere jag har inte fått det att fungera hjälp mig 0 Citera
Christian van Caine Postad 8 juni 2006 Postad 8 juni 2006 Ja. Byt till nåt annat. Inte för att vara råttig, men det progremmet suger purjo på ljud :-( Cubase är ett bättre alternativ på lägre nivå! 0 Citera
Rogge Postad 8 juni 2006 Postad 8 juni 2006 [citat=Georgee]är det någon som har lite erfaren het av suround ljud i premiere jag har inte fått det att fungera hjälp mig[/citat] Är Masterspåret på din Timeline 5.1? Tänk också på att du bara kan exportera 5.1 via Adobe Media Encoder samt att du har tre gånger på dig att göra det innan du måste köpa licensen till SurCode for Dolby Digital från Minnetonka Audio Software för att kunna fortsätta exportera 5.1 från PPro. 5.1 kan inte exporteras som .wav från PPro. Kapitlet Audio i manualen samt en sökning på ordet Surround i PPro's hjälp ger dig en hel del ang surroundljud och hur man gör. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.